蛋(安迪·威尔)

出自维基百科,自由个百科全书
(从蛋(2009年短篇小说)转戳到箇里)

》(英文:The Egg)是美国作家安迪·威尔(Andy Weir)写个短篇小说[1],2009年8月15号发表勒佗个网站Galactanet上[2]。箇是威尔最受欢迎个短篇小说,畀读者翻译成30多种闲话[3]。故事讲个是一位48岁个男人死落之后发现仔“生命个意义”[4]

情节[编辑]

箇篇故事有两位主角,一位畀称为“你”,另一位是“我”⸺上帝。你是一位出车祸死落个48岁个男人,碰着仔叙述者上帝,佗讲你转世过弗得了届数,接下来要转世成公元540年个中国农家毛丫头。上帝解释讲,事实上,你弗停个转世,过去搭未来所有个人侪是你个化身。你讲自家是亚伯拉罕·林肯阿道夫·希特勒耶稣。上帝补充说,你也曾经是刺杀林肯个约翰·威尔克斯·布斯、每一位大屠杀受害者搭每一位追随耶稣个人。

上帝解释讲,勒别𡍲还有其他神一样个存在,你有天也会成为神。整个宇宙创造出来是作为主角(全人类)个蛋,一旦你经历过每个人个生活,你就会出生为神。你每届伤害别人家,就是来上伤害自家;你每届做个善事,也侪是对自家做个。

参考[编辑]

  1. Hadi, Shana E. (2017-10-17). Cracking open Andy Weir’s ‘The Egg’.
  2. The Egg.
  3. Weir, Andy. Creative Writings of Andy Weir.
  4. StackPath.

外部链接[编辑]