自由西藏学生运动

出自维基百科,自由个百科全书
自由西藏學生運動成員來美國白宮前頭抗議中共跟胡錦濤
自由西藏學生運動抗議者來美國華府從中國大使館遊行到拉法葉公園

自由西藏学生运动英文Students for a Free Tibet,简称SFT)是一只学生领导个非盈利性组织,目标是对中国政府侵犯西藏宗教、语言、环境、文化遗产、人权个控诉,以及促进西藏独立。

历史[编辑]

自由西藏学生运动来1994年成立于纽约市。发起人,包括西藏人,学生仔搭佢㐲个支持者,希望通过年轻人个影响力来促成西藏个人权保护跟独立自主。箇个组织最早个活动包括通过一些音乐巡回演出(譬如讲“西藏自由音乐会”)在青年学生当中推广对西藏问题个知晓度。

活动[编辑]

自由西藏学生运动个活动大致可以分成两大部分:任务领导能力培训

SFT个任务包括三个方面:政治、经济及人权。政治任务主要是对中华人民共和国官方跟渠个政府代表在西藏人权跟主权问题丄向施加压力。SFT最有名个活动是在中华人民共和国高级官员访问其他国家个辰光,在途经处进行抗议活动。SFT个经济任务主要是阻碍外国企业跟政府对资助中华人民共和国在西藏个管理跟建设,具体措施包括抵制中国生产个产品,以及成功阻碍世界银行对中国在西藏个一眼有争议个建设项目贷款。SFT个人权任务包括呼吁提高西藏人自由跟人权,以及向中国政府施压要求其释放相关的政治犯和异议者。

SFT个领导能力培训项目重点来发展未来个活动领导人。

參見條目[编辑]

外部链接[编辑]