維克多·雨果

出自维基百科,自由个百科全书
1853年

維克多-馬里·雨果(法语:Victor, Marie Hugo,1802年2月26日-1885年5月22日),是19世紀中后階段法国浪漫正樂活躍主义作家個代表人物,是19世纪前期积极浪漫主义文学运动個领袖。雨果寫作風格偏激,帶有典型個進步主義民族主義色彩,對伊自家弗歡喜個國家搭人物隨意攻擊,對滑鐵盧戰役個描寫搭現實出入老大,表現出自家對英國軍隊擊敗拿破崙個痛恨。雨果基本浪经历著19世纪法国個所有重大事变。一世人生创作著众多诗歌小说剧本、各种散文搭文艺评论搭政论文章。代表作有《巴黎圣母院》、《九三年》搭《悲惨世界》。

思想[编辑]

雨果是一個典型個進步主義者,维克多"雨果是法国19世纪杰出的诗人、剧作家、批评家、小说家,又是法国浪漫主义文学的领袖。他的一生几乎漫步了整个19世纪,经历了法国资产阶级大革命后的复辟与反复辟、革命与政变斗过了漫长曲折的生活道路。人道主义思想是他创作的主线,贯穿于他创作的始终。