米兰

出自维基百科,自由个百科全书

米兰(伦巴第文:Milanese,意大利语Milano)是欧洲阿尔卑斯山南面伦巴第地区个核心城市。乃朝属意大利管辖,也是意大利排在首都罗马之后个第二大城市。米兰亦是南欧洲个交通要点,有交关悠久个历史,以观光、时装、建筑搭仔足球闻名。

米兰历史悠久,君士坦丁大帝就立在此地颁布宽容基督徒米兰敕令中世辰光,此地成为繁荣个工商业城市搭米兰公国首府。19世纪意大利合并之后,此地工商业极速发展,弗过也同时带来本地语言伦巴第语因为意大利推普造成个消亡。

米兰个时装工业交关有名个。拿破侖山道Via Montenapoleone)是米兰里向顶顶重要个时装店街道。

米兰有两只世界级个足球队,分別是AC米兰搭仔国际米兰。乃歇米兰市内个圣西路球场,也是世界级球场,1990年意大利世界杯个开幕式勒到渠俚举行。

米兰是世界上一个歌剧中心,著名个斯卡拉歌剧院(La Scala)居勒勒米兰市中心。