科隆

出自维基百科,自由个百科全书
(从看勒尔转戳到箇里)
城市风景
科隆勒德国个位置

科隆(德语: Köln;IPA: [kœln];当地方言: Kölle [ˈkœɫə]) 是德国第四大城市,排勒柏林汉堡慕尼黑之后。欧洲超过1千万人地区之一,也是德国顶顶老个城市之一,城市最早是罗马人勒公元前38年辰光造个,并且勒公元38年享受罗马“城市”个地位。

文化[编辑]

科隆是一个左派邪气兴旺个城市,城区当中有专门个脚踏车道,迭个做法立在德国蛮多城市侪算少见。

宗教[编辑]

立在历史浪,科隆一直是一个邪气重要个天主教城市,也是科隆大主教个驻地。弗过,自从第二次世界大战之后,交关老早立在普鲁士萨克森生活个德国人因为害怕共产主义,逃到此地,让此地个新教人口猛增。此外,因为土耳其移民大规模来到此地,也带来交关回教穆斯林人口。乃朝,科隆有40%个人口是天主教徒。30%个人口是新教徒。23%嘸宗教信仰。其余大部分是穆斯林,当然稍许有一眼佛教徒或者印度教徒

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: