爱情神话

出自维基百科,自由个百科全书

爱情神话是2021年中国大陆个一部现实主义爱情片[1]徐峥、马伊琍、吴越、倪虹洁、周野芒主演,邵艺辉导演帮编剧。垃2021年12月24号上映仔,因为是老少见个上海闲话电影而有得交关名气。12月30号早浪向个辰光票房突破1亿,上海市占了2630万,大概是四分之一。

爱情神话
Ezhinzengho
B for Busy / Myth of Love
导演 邵艺辉
监制 徐峥
作者 邵艺辉
片长 112分钟
国家 中国 中华人民共和国
语言 新派上海闲话
一眼普通闲话

剧情[编辑]

搿只电影讲个是三位上海女人李小姐(马伊琍饰演)、蓓蓓(吴越饰演)、格洛瑞亚(倪虹洁饰演)一同看上爷叔老白(徐峥饰演)个故事。[2][3][4][5]

演员[编辑]

演员[6] 角色 简介 备注
徐峥 老白 离婚交关辰光个绘画老师 也是监制
马伊琍 李小姐
吴越 蓓蓓
倪虹洁 格洛莉亚
周野芒 老乌 老白个好朋友
黄明昊 白鸽
王影璐 洋洋
张芝华 老白娘
吴冕 李小姐娘

评价[编辑]

豆瓣评分8.3,黄晓明末用上海闲话讲搿片“老灵老嗲个。”

参考[编辑]

  1. 用沪语讲的《爱情神话》,有现实题材难得的超脱感-新华网. www.xinhuanet.com.
  2. "徐峥谈新片《爱情神话》:市场不应该只有大片". 中新網. Archived from the original on 2022-01-04. Retrieved 2022-01-01. 
  3. "《爱情神话》:中年人的爱情,你品,你细品……". 澎湃新聞. 
  4. "《爱情神话》:放诞欢愉的笔触勾勒出一幅城市风情画". 文匯報. 
  5. "“三个女人一台戏”,马伊琍吴越倪虹洁共写《爱情神话》". 新民晚報. 
  6. 爱情神话个全部演职员