熊希龄

出自维基百科,自由个百科全书

熊希龄(1870年7月23号-1937年12月25号),字秉三,号明志阁主人、双清居士,19世纪末到20世纪初个有名政治人物、学者、教育家、实业家,20年代之后,成为有名个慈善家。

生平[编辑]

伊是出生在拉湖南省凤凰直隶厅(今凤凰县)镇竿镇(今沱江镇)个苗族搭汉族混血,屋里三代侪是武将。搭自家祖辈两样,熊希龄从小读书做题来事,地方官朱其懿邪气欢喜,化仔交关力道培养伊,乃么成为仔有名个读书种子,从15岁开始,七年当中连续仔中秀才举人进士,成为翰林。之后,伊参加维新活动,推扳一眼为之畀清帝国通缉。1900年,庚子事变之后,熊希龄重新得着启用;后手来,成为出洋五大臣当中个一位,并负责替清帝国起草宪法。伊拿迭个事体交畀在拉日本个梁启超搭仔杨度负责,末脚成功完成。

1900年代阿末两年里向,熊希龄在拉东北搭仔南京做事体,接触着财政、内政事体,伊侪安排来井井有条,个咾人家侪觉着伊是一个人才。1911年武昌起义发生之后,熊希龄拥护共和,跑路跑到上海,参加南方个革命党政府。但因为伊归根结底是一个老早子清帝国个官僚,在拉中华民国建立之后,伊重新跑到梁启超迭牌人许头,外加成为仔伊拉进步党个骨干。到1913年二次革命失败之后,熊希龄畀袁世凯看中,请出来当总理,弗罢1年,就因为自家个政治抱负实现弗成功,乃么只好辞职。

之后,熊希龄基本退出仔政界,1910年代末,伊开始接触慈善活动,外加慢慢较变成功一个慈善家。1920年代之后,伊兴办香山慈幼院,并拿自家钞票侪捐献出来,作为慈幼院个经费。1920年代后半段,日本个势力在拉东北、华北越来越大,熊希龄心里向邪气光火,搞过交关活动去催促南京当局抗日,但侪弗成功。1937年,总算等着中日爆发全面战争。熊希龄一开始邪气兴奋,认为乃总好教训日本哉。弗匡张中国军队在拉上海战场一败涂地,个也让伊心灰意冷,本生就有个身心毛病也越加严重起来。12月南京畀日本军队占领之后,伊跑到香港,准备从广东返回湖南。但弗出几日,就因为心力交瘁,在拉香港故脱。

1992年,熊希龄个棺材畀迁在拉北京香山,落葬在拉老早底伊创办个慈幼院近边。