江南贡院

出自维基百科,自由个百科全书

江南贡院是来勒南京城南秦淮河边浪向,挨牢夫子庙个一隻大型建筑群,也是中华帝国古代顶大个科举考场。

历史[编辑]

江南贡院来在南宋孝宗乾道四年(公元1168年)第一趟开始修造。明帝国在南京建国,设立南直隶,让江南江淮个考生到此地来乡试,同时也进行全国性会试;永乐辰光,明帝国迁都北京,南京變成著留都,扩建科举考场,规模邪大,有号舍靠二万间。帝国初期,南京是江南省首府咾,贡院一徑沿用“江南贡院”之名。贡院四周有得两重围墙,上头布满荆棘,以防夹带作弊,故世人貤謳贡院是“棘围”。江南贡院曾占地有三十万平方米,东从姚家巷开手机,西到贡院西街,南临秦淮河,北抵建康路,是夫子庙地区核心建筑群。朱元璋还来在秦淮河畔搞官营妓院,称著旧院咾富乐院,搭贡院隔河相望,原本是替才子佳人而设。秦淮河畔也因贡院、富乐院、夫子庙个存在咾长期繁荣。现在贡院衹聽剩一隻四合院式结构个楼宇,衹好展示当时辰光繁荣景象个博物馆,裏勢有得一隻好感知贡院盛世时宏大个建筑模型图。1982年,贡院碑刻列入第三批江苏省文物保护单位名单;2002年,江南贡院古建筑归入“贡院碑刻”,并以“江南贡院”名称成为省级文物保护单位。

图片集[编辑]