氣候

出自维基百科,自由个百科全书

气候包括温度湿度气压风力降水量大气粒子数及众多其他气象要素在老长辰光及特定区域内个统计数据。与气候相比,天气是指迭些气象要素在近两周内个实时状态。

一只地方个气候是受该地个纬度、地形、海拔、冰雪覆盖情况、以及附近水体及其水流状况影响个。气候可根据弗同气象要素个平均范围搭特殊范围进行分类,最常采用温度搭降水量,其中最普遍使用个分类系统是柯本气候分类法。1948年开始使用个桑斯维特费气候分类系统[1],在温度搭降水量两個变量个基础丄增加土壤水分蒸散量,该系统应用於研究动物物种多样性搭气候变化个潜在影响。伯杰龙搭空间天气分类系统侧重於通过气团个形成来确定某些地区个气候状况。

古气候学是对古代气候个研究搭描述。由於19世纪前气候无法通过直接观察获得,因而古气候是通过代理变量推断得到个,迭些代理变量包括非生物迹象譬如在湖床搭冰核中发现个沉积物,以及生物迹象如树木年轮搭珊瑚生物。气候模型是指包括古代,现代搭未来个气候个数学模型。季節分配比較均勻。

参考文献[编辑]

  1. C. W. Thornthwaite, "An Approach Toward a Rational Classification of Climate", Geographical Review, 38:55-94, 1948