欧洲历史

出自维基百科,自由个百科全书

欧洲历史最早可以追溯到公元前3万5千年(甚至是一百万年前)个旧石器时代,已经有人类居住遗迹。拉前7000年个新石器时代早期出现了定居点、农耕技术搭驯养家畜。从最早有文字记载个文明截至前1200年文明暂时倒退消失个时期称为青铜时代,铜是当时制作工具搭武器个主要金属材料。石器时代搭青铜时代叫作欧洲个史前时期。

欧洲古典时期从前700年古希腊文字再次出现开始。罗马共和国拉前509年建立。罗马人拿疆域拓展到整个意大利,随后是整个地中海周边搭西欧。罗马帝国个领土拉公元117年到达最大。313年,基督教拉君士坦丁大帝治下合法化。只是几个世代后,基督教就成为帝国个国教。罗马帝国个衰落,标志着古典时代个终结搭欧洲中世纪个开始。395年,罗马帝国一分为二。随即蛮族部落开始入侵西罗马帝国。西哥特人是首先向南搭向西越过罗马国境线进入前罗马帝国领土个部落之一,并拉5世纪初,三度围攻罗马。418年,拉原罗马帝国境内建立西哥特王国。476年,最后一个西罗马帝国皇帝罗慕路斯·奥古斯都被废黜,欧洲进入中世纪时期。

东南欧搭地中海地区仍由东罗马帝国控制,首都为君士坦丁堡。6世纪晚期开始被日耳曼人侵蚀。7世纪开始,中东搭北非地区被阿拉伯帝国占领,并伊斯兰化。拉西欧,交关多新国家仍保留了罗马个习俗,使用拉丁语作为书面语言,并普遍信仰基督教。800年查理曼被教皇加冕为“罗马皇帝”。欧洲受到斯堪的纳维亚个维京人、北非个穆斯林搭匈牙利个马扎尔人个入侵。到10世纪中期,穆斯林搭马扎尔人对西欧个威胁消除了,但是维京人仍然是侵犯搭威胁不列颠群岛最久个。1054年东西教会分裂加剧,随后十字军东征开始削弱拜占庭帝国,教皇个权力此时也拉西班牙、法国南部、立陶宛搭其他个异教地区稳固下来。复杂个封建等级制度发展起来,新国家个大多数贵族由于通婚互相是近亲。封建社会拉蒙古入侵后开始解体。中世纪后期欧洲爆发了大饥荒搭黑死病

15世纪,欧洲从中世纪苏醒过来。1492年西班牙个收复失地运动搭哥伦布发现美洲,同时终结了十字军东征,知识获得尊重,开始挑战传统个科学搭神学教条。新教改革开始,德国神父马丁·路德挑战教皇个权威。同时亨利八世让英国教会脱离教皇管制,也让英格兰拉随之而来个德意志搭西班牙之间个宗教战争中得以采取更灵活个结盟政策。但是,宗教战争一直持续到三十年战争,箇场战争结束于威斯特伐利亚和约。

18世纪后期,英国工业革命开启了机器时代英国工业革命个起源。