欧多克索斯

出自维基百科,自由个百科全书

欧多克索斯(古希腊语:Εὔδοξος,拉丁语:Eudoxus;公元前408年-前355年)也译作尤得塞斯古希腊数学家、力学家搭天文学家。

生平简介[编辑]

关于欧多克索斯生平记载并弗多,伊拉小亚细亚西南部尼多斯城出生。开始学习了医学搭数学,后来加入雅典个柏拉图学派,拉埃及居住了一年,垃拉赫里奥波里斯学习了天文学,后来移居到基齐库斯,拉伊搭创建了自家个数学搭天文学学派,读了交关多关于哲学,天文学搭气象学个书籍。大约公元前368年,欧多克索斯搭自家个一部分学生返回到雅典,后来拉故乡尼多斯去世。[1]

數學貢獻[编辑]

欧多克索斯最著名个貢獻,是伊个比例論,伊也是穷竭法个首创者。

参考资料[编辑]

  1. 第欧根尼·拉尔修,О жизни, учениях и изречениях знаменитых философов. — М.: Иностранная литература, 1979.