建築學

出自维基百科,自由个百科全书
佛羅倫斯大教堂个圓頂切面圖
弗萊徹爵士:雅典个帕特農神廟是建築界个經典例子。[1]

建筑学Architecture),从广义上来講,是研究建筑及其环境个学科。

在通常情况下頭,佢更加多个是指与建筑物设计搭仔建造相关个艺术搭技术个综合。葛咾,建筑学是一门横跨工程技术搭人文艺术个学科。建筑学所涉及个建筑艺术搭建筑技术、以及作为实用艺术个建筑艺术从而包括个实用、功能个一面搭艺术、美学个一面,佢拉之间虽有明确个弗同但又密切联系,并且其份量随具体情况搭建筑物个弗同而大弗相同。在某一建筑物中可能某些方面交關强而其余方面交關弱,但在其它建筑物中情况嚜可能迥异。

从狭义上说,研究个是建筑物可资使用个空间、可供欣赏个形象,以及围绕空间、形象如何产生确立、调整美化等个一系列问题。

事实上,作为专用词个“建筑学”所研究个对象弗罷是建筑物本身,更主要个是研究人们对建筑物个要求及其如然得以满足,研究建筑物实体从无到有个产生过程中相应个策划、设计、实施等。

主要研究领域[编辑]

相关研究领域[编辑]

密切联系领域[编辑]

相关领域[编辑]

世界建筑日[编辑]

7月1日为世界建筑日

參攷文獻[编辑]

  1. 弗萊徹,《比較建築史》