建築物

出自维基百科,自由个百科全书
(从建筑物转戳到箇里)
東歐式石木混造建築
越南國家歌劇院

建筑物一般指人类或为仔其可观赏之形象、或为了其可使用之空间个,相对於地面固定且有一定存在辰光个人造物。佢是建筑学建筑设计研究个对象。

一般情况下,建筑物建造出来个目的既侧重於得到人可以活动个建筑空间——建筑物内部个空间(现代主义建筑邪氣强调昰点)或/搭建筑物外部之间围合而成个空间(比方城市裏个市民广场);也侧重於获得建筑形象——建筑物个外部形象(如纪念碑)或/搭建筑物个内部形象(如教堂)。昰個當中,重在获得可使用个内部空间搭/或可观赏个外部形象个建筑物常莊是多数。伊排并弗重在获取内部空间也弗重在获得外部形象,而是重在行使除前所述外个其它特定作用个人造物,则可能畀称作“构筑物”或“构造物”,譬如水坝、电线铁塔咾啥。而有些嚜可能介於“建筑物”搭“构筑物”之间,譬如电视塔,一方面佢重在电视信号个发射、一方面佢也比较畀人们重视於展示其外部形象。

人類藉著興建各種建築群,提供社會運作个空間或機能需求。佢拉往往儕具备人能居住、宗教、商业、生产等活动个稳定空间,是人造自然个主体。

區別[编辑]

有些分類爲仔明確表達使用性,會得擔建築物與人們弗長期佔用个非建築結構物區別,另外有些建築學者也爲仔避免混淆,而刻意在其中擔外型經過人們具有意識創作出來个建築物細分爲「建築」(Architecture)。需注意个是,有辰光建筑物也可能会畀扩展到包涵“非建筑构筑物”,诸如桥梁、电塔、隧道等。