蒲隆地

出自维基百科,自由个百科全书
(从布隆迪转戳到箇里)

蒲隆地共和国(基隆迪语:Republika y'Uburundi;法语:République du Burundi)是东部非洲一隻小型内陆国家,首都来勒基特加。其北、东、西面分别为卢旺达坦桑尼亚刚果民主共和国所包围。官方语言:法语基隆地语。国土面积:28平方公里、人口有:7百万。乃歇个总统是:皮埃尔·恩库伦齐扎Pierre Nkurunziza)。

蒲隆地最大都市蒲松蒲拉是位于坦干依喀湖湖畔个港口都市,最早是德属东非个军队驻扎地。人口约有30万(1994年估计),是该国第一大城。

蒲隆地是世界上顶贫穷个国家之一,且国内生产总值也较低于别样过家。造成箇種情形个原因主要是内战、贪污搭人民教育程度不高,还有爱滋病流行。2015年4月起两年里向,大约摸四十一万难民逃离该国。联合国难民署预计2017年底,该国作兴成为非洲第三大难民来源国,收留难民顶多个是接壤个坦桑尼亚搭卢旺达。

历史[编辑]

主文章:布隆迪历史
维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: