外来语

出自维基百科,自由个百科全书

外來語,又喊得外來詞或借詞(loanword),是指一種談頭從別樣談頭裏向借得來个詞語。

一般,兩個社會接觸,渠啦个談頭就會有接觸交流,外來語也就在所難免。對漢語、日語等談頭來講,外來語常用有音譯詞、音義兼譯、音譯加意譯、直接借用字母縮略語等形式。用字母種談頭還常常原模原樣搬用外語的拼寫或者嗒轉寫爲自家个字母就直接用。仿譯詞,便是按照原詞个構詞材料搭構詞方法个意譯,比方漢語「超人」、英語「superman」便是照德文「Übermensch」對應个翻譯來个,有辰光也當作外來語;而單純个意譯詞,比方「手機」、「世界」,就弗當外來語來看。

近代以來,漢語從日語勒借上木老老漢字詞,有个是日本人造个漢語詞,有个嗒是訓讀日語土話取个漢字寫法,借來通用我伲漢字音來讀,比方「味の素」(あじのもとajinomoto)伲就當「味之素」讀mi-tsy-su,「手続き」(てつづきtetsudzuki)伲就當「手續」讀seu-zoh,个也是一類特別个借詞,暫且可以喊得「借形詞」。