地理位置

出自维基百科,自由个百科全书

地理位置是指地球表面某一事物搭其它事物间个空间关系地理位置是地理事物个特殊属性,是地理事物个标志之一。

任何地理事物个地理位置都是勒一定个参照系中识别个,当参照系改变时,渠个含义会受到改变,因此地理学上有数理地理位置经济地理位置自然地理位置政治地理位置等概念。

絕對位置與相對位置[编辑]

表達一物个地理位置有多種方式,地理學上大約可以絕對位置相對位置這兩類作為標示分類:

  • 絕對位置表達標記事物勒空間中單一、弗會因觀察者所勒位置改變而更改个標示法。以座標發展而來个標記法常常是表達一事物絕對位置个重點概念,比方如經緯度(地理座標系統)个位置表達法。「紐約位於北緯40度43分,西經74度00分」即是紐約絕對位置个表達。
  • 相對位置則是透過標示目標物與其他事物之間个關係,以表達事物位置个標示法。例如「紐約位於大西洋西面與北美洲交界處」這一句話中,為了說明紐約个地理位置,透過其與大西洋、北美洲之間个關係表達。