圣多美普林西比历史

出自维基百科,自由个百科全书

圣多美普林西比是拉垃西非个岛屿国家。

葡萄牙殖民统治[编辑]

拉1469年到1472年之间被葡萄牙人发现之前,圣多美普林西比没人类居住。葡萄牙人探索了箇个岛并且觉得此处是可以作为托大陆进行贸易个基地。阿瓦卢卡米尼亚(Alvaro Caminha)拉1493年拉圣多美岛成功建立殖民地,渠也得到箇块土地为赏赐。普林西比岛个殖民拉1500年也拉类似个安排之下开始。葡萄牙殖民者利用奴隶个劳力拉16世纪中叶拿圣多美普林西比变成了非洲最重要个砂糖出口地。圣多美岛从1522年开始直接受葡萄牙王国统治,普林西比岛则是从1573年开始直接受葡萄牙王国统治。

砂糖产业拉随后个一百年间没落。到十七世纪中叶,圣多美只是一个补给船只用个停靠港而已。十九世纪早期,引进了两种经济作物:咖啡托可可。当地肥沃个火山土壤特别适合箇些新个经济作物,于是出现了许多庄园(葡萄牙语:roça)。由葡萄牙公司或是弗拉当地个地主所拥有个庄园几乎佔据了当地所有好个农田。到了1908年,圣多美成了世界最大个可可产地,可可到乃朝还是该国最重要个作物。

独立[编辑]

1951年,葡萄牙拿圣多美普林西比改为海外省,设总督直接控制。即弗承认圣普是殖民地,而是葡萄牙拉海外个直接领土。

1960年,一小群当地人建立了圣多美普林西比解放委员会,以共产主义者托社会主义者为主体展开对葡萄牙殖民者个独立战争。1961年拉加蓬附近建立了基地。1972年圣多美搭普林西比解放委员会改名为圣多美普林西比解放运动。

1974年11月,葡萄牙殖民当局同圣多美普林西比解放运动就独立问题达成协议。1975年7月12号圣多美普林西比宣布独立,成立民主共和国。“圣普解放运动”领导人M.P.da科斯塔就任总统。1980年1月25号通过第2部宪法。1985年9月科斯塔连任总统。

1990年,圣多美普林西比成为非洲第一个接受民主化改革个主权国家。