印度历史

出自维基百科,自由个百科全书
迭个条目是关于印度次大陆个历史。古印度文明曾包括今印度共和国巴基斯坦孟加拉国阿富汗南部部分地区搭尼泊尔。1947年后,印度个领土仅包括今朝印度共和国部分。关于独立后个巴基斯坦搭孟加拉国个历史,请分别参见巴基斯坦历史孟加拉国历史

印度地区历史悠久,是世界上较早出现文明个地区之一。而印度河是渠古印度文明个发源地,拉古印度文明灭亡后,雅利安人进入印度地区,拉文化上并搭当地人结合,创造了经典个吠陀文化。公元前3世纪中叶,孔雀王朝国王阿育王统一印度半岛,但拉渠后头,印度就进入了一个长期个列国时代,南北个历史也有所弗同。公元8世纪,阿拉伯帝国开始入侵印度,引进了伊斯兰文化,并最终建立了莫卧儿帝国,15世纪末,渡海而来个西方殖民者蜂拥踏上印度,第二次世界大战以后,印度对英国发动弗合作运动。独立后,印度倾向于社会主义,制定了经济发展个五年计划。苏联解体后个印度经济自由化,拉过去十年已经大幅度地扩大规模。

史前文化[编辑]

拉19世纪以前,由于史料个匮乏,大家对于印度个史前史几乎一无所知。20世纪个一些重大考古发现改变迭种情况。过去大家误以为印度个历史就是雅利安人个历史,但随着印度河流域文明个发现迭一观点已被完全否定。

古代史[编辑]

已知个最古老个印度文明是公元前第三千纪个印度河流域文明,通常以渠代表遗址所在地哈拉帕(拉西旁遮普)命名,称为哈拉帕文化。哈拉帕文化拉达到相当发达搭成熟个情况下,由于至今还弗明个原因而衰落以至最终彻底消失。

近现代史[编辑]

最早拉印度建立据点个欧洲国家是葡萄牙,渠拉个殖民地拉拉莫卧儿帝国版图外头。此后荷兰人也积极介入,并打败葡萄牙人。