南卡罗来纳州

出自维基百科,自由个百科全书
(从南卡洛琳娜州转戳到箇里)
Flag of South Carolina
Flag of South Carolina

'南卡罗来纳州(英语:State of South Carolina)是一个立在美国东南面个联邦州。迭个州北面是北卡罗来纳州。西南面是乔治亚州。东面面朝大西洋

迭个地方立在1708年作为南卡罗来纳省出现,是英国勒拉美洲个殖民地之一。立在18世纪,是一个有交关黑奴种植园个场化。1788年,此地作为十三个美利坚合众国个创始州之一加入联邦。立在1860年,加入美国邦联,退出联邦并参加南北战争。1868年,重新加入合众国。

乃朝,南卡罗来纳州是美国第40大州,并有第24位个人口。此地个GDP立在2013年达到1860亿美金。年增长率为3.13%。南卡罗来纳州下头有46个郡。本州顶顶大个城市,是哥伦比亚市。立在2013年,有人口13万多人。

南卡罗来纳州是一个典型个红脖州,居民多数侪信奉基督教,并支持共和党。民风淳朴。