凱撒

出自维基百科,自由个百科全书
(从凯撒转戳到箇里)
凱撒个胸像雕刻

凱撒,又譯愷撒拉丁文:Caesar,公元前100年7月13日-前44年3月15日),羅馬共和國末期个軍事統帥、政治家儒略家族成員。

凱撒雖然出身貴族,弗過家門並弗哪能顯赫,伊年輕辰光當過律師,敗訴兩趟之後放棄。改跑到自家親戚勒拉小亞細亞个軍隊裏向。箇當中,曾經勒拉東方王國个宮廷裏充當間諜,有傳聞講伊當過迭個國王个男寵。伊回到羅馬之後,想方設法擠到權力階層。因爲伊擅長搞女人,情婦多,所以關係網也靈通。弄到神官个職位。之後伊歷任財務官、大祭司、大法官、執政官、監察官、獨裁官等職。伊曉得自家弗是羅馬第一流个名門,嘸辦法勒拉元老院出人頭地,所以,伊就拿自家个人望寄託在平民身上。一直塑造自家是老百姓个朋友。不過,迭眼儕弗過是權術而已。

公元前60年,伊搭驾驽士·庞培Pompey)、麻掴撕·李锡尼·克拉苏Crassus)秘密結成前三頭同盟,隨後擔任執政官,勒拉任期當中排除異己,收買暴民,通過農地法,籠絡到交關失地無產者民心。之後,根據三巨頭同盟个秘密約定,伊勒拉執政官任滿之後,出任控制三個行省大權个高盧總督。伊曉得嘸武功做資本是無法搞獨裁个,就用8年辰光,恩威並施,逐漸殖民高盧全境(乃朝法國比利時搭德國萊茵河西面),也野心勃勃个侵略日爾曼不列顛。伊勒拉高盧安插勢力,排除元老院个官僚,完全拿高盧變成伊自家个獨立王國。迭眼舉動,也引發元老院个交關責問。公元前50年,龐培搭元老院要求伊辭脫高盧總督个職位,伊嘸執行。公元前49年,渠跨越盧比孔河,公然叛國並佔領羅馬,之後追殺龐培,滅脫反對自家个勢力。勒拉元老院設立類似東方帝王个寶座,集大權於一身,開始獨裁統治,制定了《儒略曆》。

公元前44年,凱撒个獨裁讓羅馬元老院大部分元老再沒辦法忍受,以布魯圖Brutus)所領導个元老院成員拿伊暗殺身亡。凱撒死脫之後,其甥孫及養子屋大維Augustus)擊敗安東尼Antony)開創羅馬帝國並且成爲第一位帝國皇帝。拋開個人个作爲弗講,凱撒是能力邪氣強个軍事家搭文學家,伊个著作高盧戰記是拉丁文學个名作,伊个統治方法搭收買民心个手腕,也爲後代个帝王樹立標杆。此外,凱撒也是撲克牌裏个方塊K人物。

註釋[编辑]

參考資料[编辑]

外部連結[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: