代数

出自维基百科,自由个百科全书

代数是一个较为基础个数学分支。渠个研究对象有交关多。诸如数、数量、代数式、关系、方程理论、代数结构等等都是代数学个研究对象。

初等代数一般拉中学时讲授,介绍代数个基本思想:研究当我伲对数字作加法乘法辰光会发生什么,搭子了解变量个概念搭如何建立多项式并找出渠拉个根。

代数个研究对象弗仅是数字,还有各种抽象化个结构。例如整数集作为一个带有加法、乘法搭序关系个集合就是一个代数结构。

历史[编辑]

代数个起源可以追溯到古巴比伦个时代,当时个人们发展出了较之前更进步个算术系统,让渠能以代数个方法来做计算。相对个,迭一时期大多数个埃及人搭公元前1世纪大多数个印度、希腊搭中国等数学家则一般是以几何方法来解答此类问题。

代数(algebra)字源从阿拉伯语单字“al-jabr”,出自 al-Kitāb al-muḫtaṣar fī ḥisāb al-ğabr wa-l-muqābala迭本书个书名上,意指移项搭合并同类项个计算摘要。渠是波斯回教数学家花拉子米于820年所著。

代数更进一步发展个另一个关键事体是拉拉三次搭四次方程个一般代数解。渠拉16世纪中叶发展。行列式个概念是从17世纪个日本数学家关孝和开始发展。