乔治二世(英国)

出自维基百科,自由个百科全书
Portrait by Kneller, 1716

乔治二世(英文名:George Augustus,德文名:Georg II. August, 1683年10月30号-1760年10月25号)是18世纪中期统治英国个汉诺威王朝第二位国王。伊同时也是汉诺威公爵神圣罗马帝国选帝侯。伊也是晏末一位立在英国本土之外出生个英国国王。伊立在汉诺威长大,到1701年,伊个祖母成为英国王位个第二继承人。弗过因为宗教关系嘸继位。到1714年,伊个阿爸乔治一世(英国),成为英国国王,伊也成为王太子。到1727年,伊登记成为国王。

作为英国国王,乔治二世对国内政策个影响相当有限。弗过伊立在汉诺威公国倒是拥有实权个,所以伊也更加欢喜立在汉诺威生活。替伊自家年轻辰光一样,伊搭自家个大儿子(后势来个乔治三世(英国)关系也弗大灵光,经常对立。立在奥地利王位争夺战争当中,乔治二世直接参加战斗,立在德廷根战役中拿法国人击破,伊也是挨末一位亲自投身战役个英国国王。乔治二世也是有名音乐家亨德尔个主要后台,资助伊完成交关作品。