长风公园

出自维基百科,自由个百科全书
上海 普陀 长风公园 银锄湖

长风公园,是20世纪五十年代造个一个大公园。来勒上海市普陀区个南面。老早是搭丽娃河联通个。现在有银锄湖、铁壁山等景观。每年还有交关游园会举办。是普陀区顶大个公园。

银锄湖[编辑]

面积14.3万平方米个人工湖,勒拉公园中央。湖边有游船码头,好租电动游船、人力游船搭仔手划船,亦好乘大型游船。

铁臂山[编辑]

挖银锄湖个辰光,挖出来个土堆起来个人造山。占地一万平方米,高26米,普陀区第一高个山。

长风海洋世界[编辑]

长风海洋世界是长风公园里向一只邪气有名气个景点,1999年造个,面积有一万多平方米,勒拉公园里向银锄湖西岸湖底13米深个地方,是国内头一家主题海洋水族馆,亦是上海顶早造出个大型世界级水族馆。里向展出1500多种海洋生物,白鲸表演馆是上海最早个白鲸表演场所。游客好穿浪潜水衣跟鲨鱼一道游泳,同白鲸拍照片。2019年春天,白鲸表演馆里向2只白鲸离开长风海洋世界,搬到冰岛南部海岸赫马岛个Klettdvik海湾,也就是全球头一只白鲸自然水域保护区里向[1],其他个也有搬到海昌海洋公园个。

参考[编辑]