腎因性全身纖維化

出自维基百科,自由个百科全书

腎因性全身纖維化(英文:Nephrogenic systemic fibrosis,简写NSF)是种少见个毛病,病人个皮肤、关节、眼睛搭著内脏会纤维化。暴开始来勒1997年畀发现。患者个年龄从8岁到87岁侪有,而且呒不性别搭著人种个差别,当中九成有过肾病病史。研究显示患者在做核磁共振檢查個辰光用過釓基礎顯影劑是引发该只毛病个原因。

治療[编辑]

箇種毛病目前嘸邪氣有效箇辦法治療,所以預防是關鍵。腎功能不全個患者在用钆顯影劑個辰光需要警惕,可以使用小劑量環狀钆顯影劑,或者用增強型電腦斷層掃描來代替核磁共振,並且在檢查之後做一趟透析來清除身體裡向個碘顯影劑。如果患者必須要做核磁共振檢查,可以事後做兩到三趟腎透析來清除身體裡向個钆,要注意個是,用腹膜透析對釓離子個清除效果不大理想。

參考[编辑]

  • 林鈺琳. 含釓(Gadolinium)顯影劑用於腎衰竭患者的併發症-腎因性全身纖維化. 內科學誌:2010:21:401-407