精神疾病诊断搭仔统计手冊

出自维基百科,自由个百科全书

《精神疾病诊断搭仔统计手冊》( The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders,简称 : DSM)——美国精神医学学会出版,是一本勒美国搭仔别个国家里向拨顶顶常用来诊断各类精神疾病个指导手冊。

虽然搿本手冊受到心理学家搭仔精神病学家个广泛接受,必过渠俚有个精神疾病列表卻是备受争议个。其中顶顶有争议个就是手冊第二版里向拨同性恋列为精神疾病个一种;该条目勒1973年APA个全体会员投票移除仔(请参看 : 同性恋搭仔心理学条目)。

别样参考书[编辑]

国际疾病搭仔相关健康问题个统计分类ICD : International Statistical Classification of Diseases and Related Health Problems)也是国际间时常使用个另一种选择。两者比较起来,DSM较为精确。DSM搭ICD假设仔交关多医学概念搭仔词汇,有述及有明确个违常(disorder)存在,而且该星违常可拨一串判准(criteria)而拨诊断出来。必过也是有交关争议啘,该分类系统个实用性(utility)也遭受一星精神健康专家等个了啥个质疑。