丹属印度

出自维基百科,自由个百科全书

丹属印度丹麦文Dansk Ostindien)是丹麦(1814 年之前,是丹麦-挪威联合王国)在拉印度次大陆个殖民地个名称,是丹麦殖民帝国个一部分。丹麦-挪威在拉印度拥有 200 多年只殖民地,包括今泰米尔纳德邦个 Tharangambadi 镇、今西孟加拉邦个塞伦坡以及尼科巴群岛,尼科巴群岛目前是印度安达曼以及尼科巴群岛。丹麦以及挪威在拉印度个存在拉对欧洲主要大国来讲意义弗大,因为伊拉也弗构成军事威胁,也弗构成商业威胁。搭别个场化一样,达诺-挪威在拉印度个企业通常资本弗足,而且永远弗会得像英国、法国以及葡萄牙个企业个能好主导咾垄断贸易路线。

1618年,丹麦国王克里斯蒂安四世搭印度当地个博舒威尔(代表阿达哈辛)签署个条约。照阿达哈辛个讲法,博舒威尔弗曾畀授权代表伊签署个能一只条约,个咾迭个条约是嘸效果个。后手,丹麦人要求皇帝履行合同。皇帝弗曾做,个咾讲签仔一项新条约,拿亭可马里授畀拉丹麦人。

尽管存在迭眼弗利因素,但丹麦-挪威联合王国设法保牢仔伊拉个殖民地。有常时,还利用大国之间个战争并在拉中立旗帜下提供对外贸易,在拉国际贸易中开辟出仔一只有价值个利基市场。个咾伊拉好存在仔长长远远,直到 19 世纪英国帝国权力增长,乃么丹麦在拉1845年拿伊在拉印度个所有财产统统出售畀英国。