马德里王宫

出自维基百科,自由个百科全书
从军械广场看王宫南立面

马德里王宫(西班牙文:Palacio Real de Madrid)从17世纪开始,就是西班牙国王个正式驻地。老早是一座军事用途个城堡,到18世纪西班牙波旁王朝接替西班牙哈布斯堡王朝之后,成为费利佩五世选定个正式王宫。迭个宫殿是按照典型个法国风格修造个,反应18世纪法国式集权搭审美对西班牙个深重影响。

具体位置[编辑]

位于马德里市中心西部的Bailén街。离有名个西班牙广场大广场侪蛮近,是一个邪气闹猛个场化。王宫西面是老早个狩猎宫苑,有老大个绿地环绕。王宫大门面朝军械广场(Plaza de la Armería),广场对过是代表天主教威力个阿幕灯圣母主教座堂。离此地顶顶近个地铁站是歌剧院站(Estación de Ópera)。

用途[编辑]

乃朝,西班牙王室嘸居住勒此地。弗过,一般元旦、圣诞或者重大节日庆典,会来到迭个宫殿进行活动。迭个宫殿弗定期对公众开放,一般遇到重大个事体,就会关门,作为王室接见外宾或者商讨重要事体个场化。