诸圣节

出自维基百科,自由个百科全书

诸圣节(英语:All Saints' Day,拉丁语:Sollemnitas Omnium Sanctorum,希腊语:Άγιοι Πάντες),是天主教圣公宗东正教侪有个节日。拉天主教会圣公会中,诸圣节拉每年个11月1号。拉正教会中,诸圣节是圣灵降临节(Pentecost)之后个第一个星期日,因而标志着复活节季度个结束。

诸圣是一个天主教、圣公宗搭东正教个称呼,用拉所有忠诚个圣者殉道者,包括知名个搭弗知名个。箇个节日是天主教搭圣公宗个炼灵月个首日,是以圣者个名义庆祝个节日,而箇日是用作庆祝所有被列入以搭未被列入圣品个圣人个瞻礼。根据教会个说法,圣人(saint)可以指任何拉天堂里个忠诚信徒,弗限拉由教会封圣者(Saint)。

天主教会拿节日(Festum omnium sanctorum)定拉11月1号,紧接着是11月2号追思已亡,是第一等级个庆典,包含一个守夜礼搭一个八日庆期