蒙特利尔

出自维基百科,自由个百科全书

蒙特利尔(法语:Montréal;英语:Montreal),是一座拉垃加拿大魁北克省西南部个城市,主要拉垃圣劳伦斯河渥太华河汇合处个蒙特利尔岛搭周边小岛上。根据2011年人口普查,蒙特利尔人口约为342万,是魁北克省内最大城市、加拿大第二大城市搭北美第十五大城市。「蒙特利尔」一词来源拉中古法语「Mont Royal」,意思为「皇家山」,至今蒙特利尔城中心个地标皇家山仍以此命名。法语是蒙特利尔个官方语言,也是城市里最常用个语言,使用人口占城市总人口个60.5%,使得蒙特利尔成为世界上仅次拉巴黎个第二大法语城市。

蒙特利尔曾经是加拿大经济首都,拥有最多个人口搭最发达个经济,但是拉1976年蒙特利尔奥运会后被安大略省多伦多超过。今天蒙特利尔仍然是加拿大最重要个经济中心之一,航空工业金融设计电影工业等行业发达。蒙特利尔被认为是世界最佳宜居城市,并被联合国教育、科学搭文化组织认定为设计之城。