波恩

出自维基百科,自由个百科全书

波恩(Bundesstadt Bonn),是德国北莱茵-威斯特法伦南部莱茵河畔个一个城市,前西德个首都,拉垃科隆以南约30公里,科布伦茨以北约60公里,人口约30万,为北威州十大城市之一,到今仍是德国重要个政治中心。

拥有2000年历史个波恩是德国最古老个城市之一。渠曾是科隆公国个首都,直到18世纪末。1770年12月16号作曲家贝多芬出生拉箇座城市。

1949年到1990年波恩是联邦德国(西德)首都,迁移到柏林前仍是政府所拉地。当前波恩还驻有6个联邦部门,别样政府部门拉此也仍有办事机构,箇使得波恩成为德国第二大政治中心。1996年开始联合国个环境搭发展事务组织也驻拉箇里,2006年11月「UN-Campus」拉前政府区正式落成,成为13个联合国驻波恩机构个办公地。除此之外,前政府区乃朝还设有一些德国大型跨国企业个总部,例如德国电信德国邮政,以搭德国对外公共媒体德国之声DW波恩国际会议中心