User talk:信念基地

页面内容不支持其他语言。
出自维基百科,自由个百科全书

2016年5月[编辑]

您近期的行为已经对吴语维基百科构成破坏,如果您继续这样做,您将会受到封禁。--Nbfreeh讨论) 2016年5月15日 (日) 16:33 (CST)

你好,如果你不会吴语,请考虑前往中文维基百科。访问不了的话,看这里。--蓝灯 谈老空 2016年5月16日 (一) 14:13 (CST)

我怎么给维基百科进行破坏了?[编辑]

我怎么给维基百科进行破坏了?
我怎么给维基百科进行破坏了?我只不过是把日本的【渡边彼野人】的资料,
翻译成中文,发布到中国的吴语去,这样中国就有【渡边彼野人】的资料,<br 你不信的话,可以查找日本的【渡边彼野人】的资料,
你就能知道日本有【渡边彼野人】的资料,
我只不过也想中国也要有【渡边彼野人】的资料。
日本的【渡边彼野人】的资料在这条链接,这条链接是:
https://ja.wikipedia.org/wiki/%E6%B8%A1%E8%BE%BA%E5%BD%BC%E9%87%8E%E4%BA%BA
你好,如果你不信的话,请考虑前往日本的【渡边彼野人】的资料,访问不了的话,看这里:
https://ja.wikipedia.org/wiki/%E6%B8%A1%E8%BE%BA%E5%BD%BC%E9%87%8E%E4%BA%BA

我只不过是申请管理员[编辑]

我只不过是申请管理员,我怎么给维基百科进行破坏了? 结果我的【申请管理员的页面】成了【快速删除候选】, 如果你不信我的话,你可以前往【申请管理员的页面】, 【申请管理员的页面】的这条链接,我找不到了。

Re:[编辑]

您发布的内容不是吴语内容,中文内容请发在中文维基百科而不是吴语维基百科,另外您在水中的编辑属于无意义编辑,如果您执意继续游戏规则,管理员可能会做出惩罚。--Nbfreeh讨论) 2016年5月16日 (一) 20:43 (CST)


侬中文维基百科上弗上去,是侬自家事体,我只管箇里是吴语维基百科,侬发布弗是吴语个文章,就是搭方针违背了,侬要是想上中文维基百科,要用代理或更改Hosts。另外侬留言次次弗签名,要注意一下,谢谢侬配合。--Nbfreeh讨论) 2016年5月20日 (五) 18:02 (CST)

从百度来个朋友请注意,伊𡍲是吴语维基百科,侬需要翻墙著才好访问中文维基百科

--李4讨论) 2016年6月10日 (五) 19:21 (CST)