User:Robertlin.2267/泽国

出自维基百科,自由个百科全书

大泽民国(英语:The Republic of Zeland),一般个简称叫泽国,是由首釜都得赫泽都各行政区组成个共和制国家。泽国全国总面积为63.12km²,位列世界第202位,勒亚洲个东面,是世界最小个国家之一。泽国民族是大泽民国个主要居民,全国通用泽国吴语。大泽民国个首都为首釜市,主要城市有赫泽市,扁屿市。截止2013年10月,泽国总人口约12.69万人,人口密度较高。泽国是一个较为发达个资本主义国家,其政治、经济、文化、创新等方面领先世界多数国家。同时,泽国也是风景秀丽个小国,旅游业顶顶发达。其国民拥有较高的生活水准得良好个社会保障制度。

地理[编辑]

地形地貌[编辑]

泽国是一个地形丰富个小国。全国得丹崖山脉(主峰64米)环绕,东北首都圈为平原,泽国河分离扁屿县两岸。丘陵随丹崖国家公园东西走向延伸至中国个雁荡山南端。因此泽国素有山山水水,七分田个说法,是风景秀丽个小国,其中温黄平原是泽国境内最大个平原。

位置境域[编辑]

泽国全境被中国包围,是中国里向唯一个国中国,也是传统个内陆国。泽国全国得镇乡规模发展,是世界为数不多个“镇”国,是享誉世界个镇心之国。泽国因境内大小河川交织成网,而被叫作水乡之国。

人口[编辑]

泽国乃朝个人口已经超过12.69万,个当中部分人住勒首都得赫泽市,泽国个外来人口多,大致为15万,其中中国人占比大。

历史[编辑]

泽国个历史是以城市发展来划分,是世界上唯一以市为史个国家。泽国历史里向,可分为泽国河姆渡,上国大秦,上国统治,淼国王朝,大国统治,后淼国朝,中国时期,英属泽国,以及大泽民国个历史进程。

经济[编辑]

泽国属外贸驱动型经济,以水泵、机械、服务业为主,高度依赖美、日、欧得个中国市场,外贸总额是GDP个四倍。

旅游[编辑]

古迹[编辑]

泽国老街是大泽民国最古老个历史街区。位于首都首釜门右侧。建于19世纪。老街街尾有一座刻有公元1861年建造个假山桥。假山桥桥面上,有十分珍贵泽国古人踏步个痕迹,是泽国历史个见证。

餐饮[编辑]

泽国当地个传统美食比较简单,其中以小吃闻名。

泽国大饼有各种风味。泡虾、山粉糊、泽国西饼筒等等都是泽国当地有名个小吃,带着淳朴、天然香味个当地熟食。泽国个烹饪融合了现代元素得传统风格。每一道菜肴都按照传统个方式烹饪,使用最好个原料。