诊断

出自维基百科,自由个百科全书
(从診斷转戳到箇里)
诊断

诊断,在医学意义丄指对人体生理或精神疾病及其病理原因所作个判断。昰种判断一般是由医生等专业人员根据病症病史(包括家庭病史)、病历医疗测试结果等资料作出。

其概念,已经畀推广用垃生活与社会中各种问题及其原因个判断,譬如对电脑汽车故障个诊断

诊断过程[编辑]

在临床诊断中需要以化验单数据搭病患病情综合指标两方面来做出病情判断,以及利用各种方法,如病患过往病例,以往临床医生个医嘱,病患形体丄个直观观察以及各种必要之医疗检查。

医疗诊断是从病患之发病征兆,发病迹象以及经过各种必要之医疗检查所得出之结论来确定一位病患所患之症个过程。一般认为,一种病情弗会衹有单一病症迹象反映,也就是講一种病症迹象弗会衹发生在一种病情當中。各种病性之征兆很可能会表现在各种弗同个病情之中。 从病患所表现出个各种病症里,我伲可以根据某些疾病个相互排斥以及各种疾病个各种病症个出现频率,我伲可以运用贝叶斯定理来帮助诊断一种病情。根据每种疾病在每個病人身丄出现个各种症状或各种综合症可能会得出弗同个诊断,也可理解为一种症状会出现在弗同病人所患个弗同个疾病當中。

诊断工具[编辑]

病症:根据病患所表现出个各种不适,由医生通过大量个临床会诊,确立个一种便於快速有效理解个医学术语;像一病患表述其有种缺少空气个感觉或感觉弗舒服,呼吸困难,医者会称之为气促、焦虑、气喘、虚脱等。

征兆:当医者在观察病患所发现个客观因素;譬如每分钟超过30下个呼吸急促。针对各种疾病个病症、对疾病个诊断搭根据症状对疾病个预测来讲,症状学搭临床症状学是医学很重要个一部分。

体检:医者通过一系列个必要手段对患者进行检查,主要由观诊、触诊、叩诊、闻诊、听诊(类似中医里望、闻、问、切)组成,以次来获取最重要个临床病症。

所有记录在患者病例中所涉及个各种病情征兆以及在体检中所得到个客观病症。

通常,由各种病症及征兆所确认个综合症可能是由各种疾病所引起。医者必须有理由个假设由某一病症所造成个可能后果,并通过一切有必要之诊断工具来证明或否定昰隻假设。