北美独立战争

出自维基百科,自由个百科全书
(从英属北美反乱转戳到箇里)
AmericanRevolutionaryWarMon.jpg
AmericanRevolutionaryWarMon

英属北美反乱,一般叫做美国独立战争(英文:American War of Independence,西文:Guerra de Independencia de los Estados Unidos)是18世纪后半段,英国立在七年战争胜利之后,因为搭自家本身个英属北美殖民地协调矛盾失败,立在法国西班牙荷兰资助下发生个殖民地叛乱事件。昰个战争当中,英属北美个老百姓在当地奴隶主咾土豪个带领下头,组织民兵并寻求到法国个大力支援。西班牙荷兰在欧洲对英国进行纠缠骚扰(参考1781直布罗陀之围)。战争个结果是英国虽然总体丄战胜著欧洲别个殖民国家,弗过立在北美失去著战略优势,被迫搭前殖民地丄自称美利坚合众国个人开始谈判,在末,通过《伦敦条约》确认美国个独立。昰场战争也普遍畀当成美国立国个开始。18世纪交关启蒙文人称赞昰个战争代表爻人类自由民主个方向。同时,战争当中法国个大量财政支出也造成本身个困境加重,加速爻法国大革命个爆发。