苏州轨道交通1号线

出自维基百科,自由个百科全书
(从苏州地铁1号线转戳到箇里)

苏州轨道交通1号线苏州轨道交通第一条开工建设搭运营个地铁线路,也是中国第一条运营范围全部拉同一非副省级地级城市内个地铁线路。1号线是苏州东西方向个主干线路,一期工程全长25.739公里。整条线路西起天平山脚下个木渎,东至金鸡湖东个钟南街,横跨苏州四个区,共设24个站,全部为地下车站。

线路简介[编辑]

苏州地铁1号线是垃拉2012年4月28号正式通车,共总24個站头,是釆用B型车4节编组,通通侪是地下线。起点是吴中区個木渎站,终点是勒了工业园区個钟南街站。造仔一座天平车辆段与综合基地;還有苏州乐园特星塘街2座变电站;控制中心勒了广济南路轨交大厦里向。勒了迭条线路高头,只有广济南路是侧式站台(勒了右边开门),还有23個车站通通都是岛式站台(勒了左边开门)。

线路设站[编辑]

木渎 - 金枫路 - 汾湖路 - 玉山路 - 苏州乐园 - 塔园路 - 滨河路 - 西环路 - 桐泾北路 - 广济南路 - 养育巷 - 乐桥 - 临顿路 - 相门 - 东环路 - 中央公园 - 星海街 - 金鸡湖西 - 科文博览中心 - 时代广场 - 星湖街 - 南施街 - 星塘街 - 钟南街

好调個線路[编辑]

  • 苏州乐园 — 调3号线
  • 广济南路 — 调2号线
  • 乐桥 — 调4号线
  • 东方之门 — 调3号线
  • 星塘街 — 调5号线 (朆启用)

站头装修[编辑]

苏州轨道交通1号线装修设计遵循六大原则:安全、适用、经济、美观、环保、节能。1号线的站头采用高2.7米嗰纯白色墙,墙面的最最高头特最最下头通通有一条宽0.15米个黑色嗰饰带;地面采用600*900统一个灰色大理石地板,外加要用深色材料收边;客服中心采用半高形式;栏杆统一采用玻璃护栏。

1号线全线总体嗰色调统一勒了黑白灰个基调高头,充分体现苏州儒雅特内敛个传统风格。除此以外,为字表现现代苏州嗰活力,所有站头被分成“吴中-新区段”、“古城段”、“园区段”。勒了当中,用清新的蓝色和绿色表现“吴中-新区段”嗰青山绿水,用木色表现“古城段”嗰柔和典雅,用热烈个暖色表现“园区段”嗰活力特热情。站点嗰柱面两旁边采用弗同颜色嗰马赛克,其中“吴中-新区段”是蓝色到绿色嗰过渡,“古城段”是白色搭黑色相间嗰,“园区段”为暖色逐渐加深的过渡。除此以外,各嗰站头采用各弗相同个中心区顶面、艺术座椅来表现站头嗰区域特性。

参照[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: