耳朵

出自维基百科,自由个百科全书
(从转戳到箇里)

耳朵动物接收并感知声波,识别方位维持身体平衡个器官,为动物提供听觉。

耳朵可以是整个听觉系统个统称,也可以仅指露出身体外头个部分(耳朵叶)。拉大部分个哺乳类动物中,外露拉身体外头个部分又称为耳朵叶,也是第一个接收声音个部分。而人类个耳朵叶又称为耳廓。仅有脊椎动物具有耳朵个听觉构造。而其中个哺乳类动物、包括人类,侪有一对耳朵,拉头部个两边各有一只,通常是左右对称个,迭样可以判断声源个位置。

外耳[编辑]

外耳包括耳朵叶、耳朵洞,止于鼓膜个部位。外耳是耳朵在体外望得着个部分,也是大部分哺乳类动物中唯一望得着个耳部构造。

中耳[编辑]

中耳包括听小骨、鼓室、耳膜(鼓膜)。有一个充满空气个空腔——鼓室,鼓室内有3个小听骨:槌骨、砧骨搭镫骨,鼓室个外壁为鼓膜。

内耳[编辑]

内耳包括耳蜗、前庭搭半规管,内耳包含听觉器官(耳蜗)搭感觉器官(半规管或前庭器官)两部分。