滑稽戏

出自维基百科,自由个百科全书

滑稽戏,一种戏种,起源勒苏州,在拉上海搭周边地区一度流行个喜剧表演方式。迭个艺术基本上向使用上海闲话,同时模仿多许吴语太湖片方言。有常时也模仿北方官话粤语咾啥个语言。

一个人唱个滑稽戏叫“独脚戏”。抗日战争中期,从上海个“独脚戏”开始,吸收中国剧种、外国喜剧、闹剧搭仔江南各地戏曲,逐眼形成功滑稽戏迭个新戏曲剧种。因为表演闲话是吴语,个咾只勒上海、江苏、浙江等吴语区流行。

二十世纪后半叶,滑稽戏经历仔一个从发展个高峰到滑落个过程。在拉上海,五十年代之后,以姚慕双搭仔周柏春为代表个新一代滑稽大师一改陈风,剔除脱低级庸俗个下作噱头,担文言诗词、英文、科学技术等等有档次个内容加进来,反响邪气好,滑稽戏也是空前个繁荣。但不过,自从1980年代开始强制推广普通话之后,滑稽戏个地位就慢慢能开始、外加弗断能个边缘化。在拉《老娘舅》、《红茶坊》之类个电视滑稽戏红极一时仔以后,基本进入到后继无人个局面;阿末一个用滑稽戏个独脚戏方式表演并出名个人物是周立波——2000年代末脚,伊成为仔上海滑稽戏个头面人物。但是因为伊讲过一眼真心言话,就畀北方交关“明星”以及高层抵制咾封杀脱,只好跑路,到北美去哉。

到2010年代,滑稽戏彻底成为边缘艺术模式。现实当中,上海个多数居民已经开始对迭只艺术形式陌生起来,有得交关年轻人从来弗曾听歇过、弗曾看歇过滑稽戏。在拉媒体上向,伊拉也无任何突破;甚至有得弗弗少少滑稽戏剧团个成员,跑到购物频道去推销中老年用品,带来仔邪气大个负面影响。

2021年,上海黄浦区一个滑稽戏表演当中,畀外地人直接骂要伊拉用普通话表演,弗要讲上海话。之后网络上向对迭个事体有过一眼反应讨论,但不过动静也弗大——迭个也从另外一面反映出滑稽戏个边缘地位。