標準

出自维基百科,自由个百科全书
(从标准转戳到箇里)

标准是“为了在一定个范围裏向获得最佳秩序,经协商一致制定并由公认机构批准,共同使用个、重复使用个一种规范性文件。”[1]

標準原意爲目的,也就是標靶。其後由於標靶本身个特性,衍生出一個「如何與其他事物區別个規則」个意思。會衍生出迭個意思也弗難理解。標靶是「用來判定技術或成果好弗好个根據」,標準是另一個講法。擔「用來判定技術或成果好弗好个根據」廣泛化,就得到了「用來判定是弗是某一事物个根據」

技术意义丄个标准就是一种以文件形式发布个统一协定,其中包含可以用来为某一范围内个活动及其结果制定规则、导则或特性定义个技术规范或者其他精确准则,其目的是确保材料、产品、过程搭服务能够符合需要。一般而言,标准文件个制定儕经过协商过程,并经一個公认机构批准。标准往往对应该严肃对待个方面(比方机器搭工具个安全、可靠性搭效率,玩具医学设备)有深远影响。

参考文献[编辑]

  1. GB/T 20000.1-2002,定义2.3.2

外部链接[编辑]