夜到

出自维基百科,自由个百科全书
(从晚上转戳到箇里)

晏到也叫作夜晚,是指太阳低于地平线个期间,此段辰光内人个肉眼无法观测到太阳,由于处拉阳光直射面个后半部分,阳光无法照射到,所以光线较暗。拉弗同高度、时区季节纬度有弗同个长度。一般拉夏天个辰光,夜晚比冬天更短。纬度越低个地区,夏天托冬天夜晚辰光差距越小。赤道上个昼夜时长固定拉12小时,南北两极会出现极夜个现象。

们通常拉晚上进食晚饭,而且拉传统上通常较两餐丰富,箇是因为劳动了一整天,要补充体力。但是也有些人认为晚餐应该比两餐吃得较少,以免因食物未搭悉数消化就入而导致个妨碍消化。

拉古代没充足个户外照明系统个情况下,人们拉晚上通常弗外出,而拉屋里休息,也是“日出而作,日入而息”。但是乃朝则大为弗同,电力照明技术个普遍,再加上夜晚时一般并弗忙碌,让人们通常会拉晚上进行交际活动,夜生活反而比白天个生活更加精彩。

晚上拉中国大约相当拉十二时辰制里个五更,一更为戌时(19:00-21:00)、二更为亥时(21:00-23:00)、三更为子时(23:00-01:00)、四更为丑时(01:00-03:00)、五更为寅时(03:00-05:00)。