平凡

出自维基百科,自由个百科全书

平凡》(日文:平凡,假名:へいぼん)是二葉亭四迷个小說,在1907年(明治40年)連載在《東京朝日新聞》丄。是繼《浮雲》搭《其面影》後首二葉亭个第三部長篇小說,作品裏勢有交關對當時辰光自然主義文學个諷刺。

故事概要[编辑]

昰歇39歲个「我」原本是文士,乃朝是變成功著下級官吏哉。忖起老早个日腳,便從小辰光个事體開始寫。弗過,茲時在文壇个老朋友來望我,話著文學論咾、文壇逸聞咾、寫作忠告咾排交關無勁个事體,「我」覺著,聽昰排事幹,還弗及聽爺孃个一句「身體當心」。蓋咾貤立時轉入對爺孃搭之小辰光養个狗點點(日文:ポチ)个描寫。一徑寫到點點畀殺慝,其後羅列著一連串像煞高尚个講法,卻情後首貤話該全科是亂話三千,覺著所有人統統像煞是殺狗个。昰个一段文字,常莊畀日本个教科書引用。之後筆鋒一轉,寫中學畢業,到東京去讀法律个辰光受著文學影響,覺著賣力做生活个人全戇來要死。雖話成功作銷路邪好,但自家沈溺在女人裏向,齊巧昰歇爺老頭子生病,極呴呴𧾎歸去,末腳還是來弗洎哉。「我」總算畀爺个過世驚醒,領牢孃一淘上京,退出著文壇,尋著昰份生活並一徑做到乃。

外部鏈接[编辑]