克里斯托弗·哥伦布

出自维基百科,自由个百科全书
(从哥伦布转戳到箇里)
Retrato de hombre

阔烈涩波 哥伦布(西文:Cristóbal Colón, ?-1506年5月20号)是世界顶顶有名个航海家。出身15世纪当中阶段,立在15世纪挨末阶段活跃。伊是热那亚人,弗过为寻求自家个利益,到伊比利亚半岛效力,开始投靠葡萄牙国王,朆畀赏识,就改换门庭,投靠卡斯蒂亚阿拉贡。1492年,得到资助,前往伊自家讲个中国开展贸易,弗过,航行几个月,最后到达个是新大陆(具体看哥伦布发现美洲)。弗过,出于自家对中国个向往搭一厢情愿,伊自家弗承认发现个是新陆地,非要拿新大陆个土著,叫做印度人,这也是印第安人个由来。

发现美洲之后,哥伦布得到伊莎贝拉女王个褒奖,获得贵族头衔,并且许诺让伊统治新发现个土地。弗过,哥伦布弗是一个合格个管理人员,搭交关手下,土著侪发生矛盾,让西班牙个殖民事业差点失控,个能,就畀架空、撤换,丧失实际权力,回到西班牙养老去哉。