董建华

出自维基百科,自由个百科全书

董建华Chee-hwa Tung,1937年7月7号-),渠拉阿爹是浙江舟山(本来的宁波定海县)人,来上海出生。曾经当过香港特别行政区第一届行政长官(1997年7月1号-2005年3月12号),于任内提早辞职,现在当第十一届中国人民政治协商会议全国委员会副主席。

个人背景[编辑]

来英国利物浦大学个船坞工程毕业以后,曾经来美国公司做生活。1981年董浩云出亊死脱了,其家里个公司,世界七大轮船航运公司之一个东方海外交畀董建华打理。只4年光景,1985年,东方海外濒临破产。来1986年,中华人民共和国政府透过霍英东投钞票让其渡过难关。董来东方海外做生活,直至担任香港行政长官。董建华曾经是末任港督彭定康时期的香港行政局成员之一。1997年渠当选首任行政长官,后勿做了。

家庭[编辑]

董建华与赵洪娉生了三个子女(立均、立新、立筠)搭九个孙子。

兴趣[编辑]

董建华欢喜读书,顶欢喜读传记、历史、经济与国际时事书刊;此外,也欢喜锻练,如远足、太极搭游泳。早年住在英美两地,加深了对足球篮球美式足球个认识,也培养起浓厚兴趣。