尼禄

出自维基百科,自由个百科全书
Nero 1.JPG
Nero 1

尼禄·克劳狄乌斯·凯萨·奥古斯都·日耳曼尼斯(拉丁文:Nero Claudius Caesar Augustus Germanicus,37年12月15号-68年6月9号),同时也可以叫做尼禄·克劳狄乌斯·凯萨·杜路苏斯·日耳曼尼库斯(拉丁文:Nero Claudius Caesar Drusus Germanicus),是公元1世纪中期统治罗马帝国个皇帝(实际称号是元首),公元54年-68年当中掌权。伊是罗马帝国朱里亚·克劳狄王朝个最后一个皇帝。54年,伊继承克劳迪乌斯,成为罗马帝国皇帝

喜好[编辑]

尼禄出身罗马贵族世家,从小欢喜体育艺术。伊邪气自负,拿自家比喻为顶顶伟大个艺术家。又经常参加古希腊奥林匹克运动会,还欢喜到剧场唱歌。伊对管理国家兴趣弗是老大,但对批评伊个人,报复心邪气重。立在伊老婆死脱之后,更加嘸人好管制到伊,伊就残害老百姓,并修造巨大个个人雕像让别人膜拜。公元64年,罗马发生邪气大个火灾。有人讲是尼禄故意放火,并一边放火一边对城市弹琴。

迫害基督徒[编辑]

立在基督教看来,尼禄是第一个公开大规模迫害基督徒个暴君。伊拉个依据是塔西佗等人个历史著作。弗过,其余资料并嘸类似充分佐证。基督教文献当中讲,尼禄拿基督徒丢到罗马竞技场当中喂狮子。

覆灭[编辑]

公元68年,高卢行省发生叛乱,尼禄因为之前杀脱太多人,一歇歇辰光就众叛亲离,成为孤家寡人。伊绝望当中,选择自杀死脱。