出自维基百科,自由个百科全书
(从鱼儿转戳到箇里)
玻璃鱼池里向一条鱼
 

地质年代: 志留纪早期至今
大西洋鲱鱼(Clupea harengus) 世界上顶繁盛个鱼種
大西洋鲱鱼Clupea harengus
世界上顶繁盛个鱼種
生物分类法
界: 动物界 Animalia
门: 脊索动物门 Chordata
类群

本列表僅列出現存種類,關係爲並列

鱼类末属于脊椎动物亚门里向有蛤腮没四肢个水生动物。一般拿脊椎动物分为鱼类(53%)、鸟类(18%)、爬虫类(12%)、哺乳类(9%)搭仔两栖类(8%)五大类。根据Nelson(1994年)统计,全球乃兴存在个鱼类一龙总有28千多种,占已知脊椎动物个一半以上。

顶早好归为鱼类个生物是软躯体个脊索动物寒武纪首次出现,虽然没真脊柱,但是有得脊索,个咾比别样脊索动物活络。中国曲靖发现个丁氏甲鳞鱼化石证明早在志留纪地球就进入鱼类时代哉。

鱼类是併系群,任一包含鱼类个分支也会得包含非鱼类个四足类动物。为著讲,早期“鱼纲”隻类群箇歇分类学里已经弗用了。

“鱼”部个字指称个动物也弗一定属于鱼类。譬方鲸鱼(属于哺乳动物)、墨鱼(属于软体动物)、鲍鱼(属于软体动物)、大鲵两栖动物)、鳄鱼(爬行动物)。

圣婴南振发生个年份,信风减弱,太平洋东侧海水温度剧升,导致沿岸冷水鱼群大量死亡。

外部链接[编辑]


维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: