里昂

出自维基百科,自由个百科全书

里昂(法语:Lyon;法兰克-普罗旺斯语:Liyon),法国第三大城市,法国东南部奥弗涅-罗讷-阿尔卑斯大区罗讷省搭里昂大都会个首府。拉拉罗讷河索恩河交汇处。包括郊区搭卫星城,里昂是仅次于巴黎个法国第二大都市区。里昂是著名个国际都市,历史悠久,部分历史搭建筑地标被联合国教科文组织列为世界遗产。

名称[编辑]

里昂个名字来源“狮子”。

里昂标志旗
里昂标志旗

历史[编辑]

里昂建拉前43年,当时称为卢格杜努姆(Lugdunum),渠是凯撒个代表Munatius Plancus建立个罗马殖民地,既为古时高卢三部分之一,也是高卢个首府。同时里昂也是贯穿法国北部到东南部个交汇点。因为渠拉拉两条河流交汇处个的地理位置,迅速成为高卢个主要城市。

843年,拉凡尔登条约下,里昂成为了阿尔勒王国(Royaume d'Arles)一部分。一直到14世纪,里昂才开始由法国控制。

地理[编辑]

学纳河一景

里昂(包括维勒班)是大里昂地区个中心。里昂地区是以里昂市为中心个直径拉50-100公里范围内个地区。里昂所在个罗讷省,面积在43698 km²。里昂搭渠地区坐落拉西欧个十字路口,被地中海,大西洋搭仔东欧地区围绕。

罗讷河索恩河拉城市个南端汇合。拉两河之间个半岛是里昂个市中心区。

人口[编辑]

市区人口40多万,大里昂地区100万左右。

经济[编辑]

里昂经济名列前茅,法国第二位。

文化[编辑]

年年12月8号是里昂祭光节

古代遗产[编辑]

古代高卢-罗马剧场(里昂)

里昂古城,拨联合国教科文组织定为历史文化遗产。

葡萄酒[编辑]

里昂地区有名酒瀑瑶兰(法文:Beaujolais)

交通[编辑]

  • 火车:搭法国其他大城市通过TGV(法国高速铁路)连接.
  • 里昂地铁乃朝有得4条线路。里昂有轨电车乃朝有得6条线路,搭罗讷快线。
  • 公交车TCL :公交车网络良好,周末有夜班车
  • 脚踏车Vélo'v: 遍布全市个网络,需要用银行卡付帐