通货膨胀

出自维基百科,自由个百科全书
World map showing inflation (2019)

通货膨胀简称通胀,是指整体物价水平相对特定数额货币(购买力)持续上升个状态。通货膨胀搭货币贬值主要是讲个对象有区别:整体通货膨胀是指特定经济体以内个货币价值个下降;货币贬值是指货币勒拉经济体之间个相对价值个降低。前者影响隻货币勒使用国以内个价值,而后者影响隻货币勒拉国际市场上个价值。两者个相关性是经济学上向个争议之一[1]

因为弗同物价影响到弗同人,通货膨胀有多许弗同个衡量方式,顶常见个两种衡量指数是衡量帐面消费者物价是消费者物价指数,搭仔衡量新出现个商品搭服务格通货膨胀个GDP平减指数。

对通货膨胀起因,主流经济学家大概有得两派看法:“货币主义者”相信货币是通胀率数值顶顶主要个影响,“凯因斯主义者”相信货币、利率搭产出间格相互作用再是顶主要格影响。凯因斯主义者倾向,除脱一般标准消费性商品物价通胀之外,要再另外加上仔生产性商品(资本)通胀。别个理论,譬如讲奥地利经济学派,认为通胀是中央银行增加货币供给造成功个[2]

参考文献[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: