电影

出自维基百科,自由个百科全书
一部早期个电影放映機

电影,也叫做映画或者是映畫戏,是一种视听艺术(虽然讲现在也有交关多小规模个3D电影,利用座椅震动增加震动个感觉,利用水滴增加触觉,但是基本上,电影还是一种视听艺术),利用胶卷录像带或者是数位媒体拨影像搭声音捕捉,再加上后期个编辑工作而成。

关于对电影中运动个感知,有星人认为是介么格:电影中看起来连续个画面,是由一帧帧单独个照片构成个,但是由于介眼帧格照片接替了交关快,人个肉眼么办法察觉出来伊拉是彼此独立个图像。介是由视觉暂留(persistence of vision)造成个。视觉暂留使得图像离开仔以后,仍然能勒眼睛保留“视像”十分之一秒横里。所以讲侬个大脑感觉到图像是“运动”个。

虽然介种看法是存在个,但并勿是正确个观点。对运动个感知,涉及到复杂个心理过程。勒1916年出版个德国心理学家于果·明斯特伯格个《电影:一次心理学研究》里向第三章《深度感和运动感》里向,于果·明斯特伯格证明了外观运动绝勿是影像滞留(就是视觉暂留)个结果,而是(但不仅仅是)对运动个连续阶段个感知。

一般来话,现在个电影都一般以每秒二十四格图像作放映标准。

刚里,交关多电影仍然用能把影像记录到胶卷上底个摄影机来拍摄。胶卷经过冲洗以后,再用放映机来运行胶卷。放映机可以发出光线,透过胶卷,介么格影像就勒银幕上底显示出来了。自从有声电影发明以来,大多数个电影都有配音。最近辰光交关多电影都用数码摄像机来拍摄,放映个时候,可以用数位放映机,也可以把数位影像转置到传统个胶片上底。

外头个链接[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: