牙买加

出自维基百科,自由个百科全书
牙买加地图

牙买加(英文名:Jamaica)是美洲加勒比海一个国家。首都来勒京斯敦。面积10991平方公里,主要个国土就是牙买加岛,迭个岛屿也是除脱古巴岛西班牙岛之外,加勒比海地区个第三大岛,具体位置是在拉古巴岛南面方向145公里,西班牙岛西面191公里。除脱个两个大岛之外,牙买加还搭英国个海外领地开曼群岛距离比较近。

历史[编辑]

1494年,西班牙天主教君主赞助个冒险活动人物哥伦布来到迭个地方,伊拉携带个欧亚大陆人类传染病,让此地大部分土著人口消失。之后,西班牙人从非洲运来交关黑奴,来到此地从事种植园活动,一直延续到1655年,之后,英国攻略此地,并且正式拿此地命名为“牙买加”。17世纪末到18世纪,牙买加继续保持伊种植园个特点,到19世纪,开始慢慢从东亚搭南亚招揽新移民,从事大规模种植园活动。1962年,牙买加从英国独立,弗过,还是保留自家在拉英联邦当中个位置。

人口[编辑]

牙买加人口将近三百万,是北美除脱美国加拿大之外,第三大英语国家。也是加勒比海地区除脱古巴、海地、多米尼加之外,第四大人口国家。伊个人口当中,大部分是当年从非洲运过来个黑人个后代,少部分是混血,或者19世纪移民此地个南亚人、东亚人后代。

经济[编辑]

牙买加是中等收入国家,人均gdp超过1万5千美元,弗过,邪气依赖旅游业,每年接待游客超过400万人。