昆剧

出自维基百科,自由个百科全书

昆剧是明朝中叶勒江浙一带发展起来个一个剧种,2001年拨联合国教科文组织列为人类口述和非物质遗产代表作。昆剧用控制演唱节奏,用笛子弦子作伴奏乐器。

历史[编辑]

宋朝开始,中国开始有得比较发达个戏曲艺术了。有种人认为中国曲艺是从唐宋辰光和尚传教辰光唱个变文来个,中国曲艺交关伴奏乐器侪跟佛教音乐伴奏乐器搭界。金元辰光北戏发达,不过有得研究者指出,交关元曲脚本才有得“古杭新刊”搿恁几个字,所以了到底是北戏南传还是南戏北传还要研究。 根据《南词引正》,昆剧勒嗨元朝末年昆山一带形成,明朝辰光昆山腔四大声腔里向一种。明朝正德、嘉靖年间,魏良辅改革昆山腔,唱词用中州韵,“调用水膜、拍捱冷板”,创造了水磨调。明朝中叶到晚清,昆剧侪是中国影响最大个剧种。昆剧声腔对交关戏曲有得重大影响。

音韵[编辑]

昆剧唱词“南尊《洪武》,北叶《中原》”,也就是讲唱南曲用《洪武正韵》音,唱北曲用《中原音韵》音。实际浪勿必定搿恁,《洪武》搭仔《中原》两本书侪呒没音标,搿歇辰光语音有种已经变脱了,所以基本浪昆剧北曲除脱咸山摄三分搭仔有搭-m尾搭普通闲话摊板勿大。南曲勒嗨仄声里向保留吴语全浊声母,並且有得入声。老式个昆剧南曲仄声清浊声母从来勿混起来,现在有种人提倡“用普通闲话唱昆剧”,搞得来昆剧里向全浊声母大规模清化。昆曲因为是江浙一带个人唱个,所以日母摩擦老重,听上去跟普通闲话勿一样,流摄也是前元音,勿是普通闲话个后元音。南曲里向丑角经常性用苏州闲话

音乐[编辑]

昆剧南曲一班性用吴越民歌个五声音阶,北曲用七声音阶。 昆剧曲牌南曲有得2000多种曲牌,北曲有得1000多种曲牌。

六大专业昆剧演出团体[编辑]

六大专业昆剧演出团体。

名剧[编辑]

维基共享资源里向寻得着搭该篇文章搭界个多媒体资源: