上海县

出自维基百科,自由个百科全书

上海县元朝来勒1298年开始设置个一个县,县址来勒当今上海市区个黄浦区南面。1930年,上海县成为搭上海特别市平行个行政区,县治移到闵行,隶属江苏省。

规模[编辑]

搭大部分书浪向个宣传弗一样,上海县弗是啥“小渔村”,来勒16世纪,上海就是东南地区有名气个城市哉。弘治辰光(1488年-1505年),上海县已经“人物之盛、财赋之多,盖可当江北数郡,蔚然为东南名邑。”,县治形成5条主要个街道:新衙巷新路巷薛巷康衢巷梅家巷[1],到嘉靖年间,县治的街坊已经增加到61个,形成纵横交错的道路网[2]。上海地区商肆酒楼林立。到16世纪后期,上海进一步发展,有名个豫园就修造勒迭个辰光。

城墙搭河道[编辑]

上海老早是没有城墙个,到嘉靖辰光,因为倭寇个侵扰,让上海个老百姓觉得有修造城墙个必要,到1553年,上海歌居民赶工,来勒2个月头之内拿椭圆形个上海城墙修造完毕,城墙全长4.5公里,高7米,开有6个城门,这当中,东朝黄浦江开3个城门:宝带门(俗名小东门)、朝宗门(大东门)、朝阳门(小南门),这3座城门搭西面的仪凤门(老西门)侪设有水门。城外开凿有宽约20米个护城河。城里向搭其他吴越地区个城市一样,河网密布,街道大多临河修造。县城内定重要个河道是直通大东门搭老西门个肇嘉浜,这条河浜东通黄浦江(在今外马路与复兴东路南面的白渡路口),西面可达松江府城。此外尚有方浜、薛家浜等。

名人[编辑]

出生上海县个名人当中,顶顶有名个是明代个徐光启

参考资料[编辑]

  1. 弘治上海县志》卷一,疆域志
  2. 明嘉靖《上海县志》